Sunday, March 7, 2010

BAHAGIA

Bahagia, yang aku rasakan sukar untuk digambarkan dengan kata-kata. Bahagia itu boleh menyebabkan aku terhenti bermain DotA seketika. Bahagia itu sememangnya menyebabkan aku tersentak dan terkesima. Bahagia itu, sungguh indah and sangat best perasaannya.

Dah lama aku tidak berperasaan begini. Betul, lama sangat. Maksudnya bahagia yang seperti ini. Aku senang dengan perasaan ini. Aku takut perasaan ni akan pergi. Tapi aku tak kesah, pasal aku betul-betul rindu dgn perasaan ini, dan kali ini perasaan ni singgah ke dalam lubuk hatiku buat agak lama.

Sampai aku dah tidur balik pun masih rasa bahagia, walaupun tidak amik dinner lagi. =__=
*lapar

Gotta keep my focus on, i got 3 tutorials to finish tonight.
after my dinner, of course. =D


AKU SANGAT BAHAGIA. :D

No comments:

Post a Comment